دستگاه اسکن پوست

وبلاگ امیر مدنی

دستگاه اسکن پوست
قیمت دستگاه اکسیلیس
تجهیزات پوستی
قیمت دستگاه ال ای دی تراپی
دستگاه های فشیال
دستگاه لیفت صورت

دستگاه اسکن پوست

آنالیزور پوست و فولیکول مو Meiboyi مدل M-906s از خانواده دستگاه آنالیز پوست و مو ، محصول کشور چین دستگاهی بسیار عالی ، با قابلیت ضبط تصاویر و ویدئو با کیفیت بالا ، مناسب برای کلینیک ها و اسکین کرها  با کیفیت تصویر فوق العاده عالی جهت آنالیز پوست کف سر و فولیکول‌های مو  با گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت طب پوست ایرانیان ارائه می شود .

این مدل دستگاه آنالیز پوست و مو به صورت شارژی کار کرده و با شارژ و همچنین برق شعهری کار می کند . این دستگاه آنالیزور پوست و مو از طریق یک اپ مخصوص قابلیت اتصال به تلفن همراه شما را داشته و با سیستم عامل های IOS، Android و حتی ویندوز سازگاری دارد .همچنین شما می‌توانید این نرم‌افزار را با اسکن بارکد QR حک شده روی بسته‌بندی دستگاه دانلود کنید. پس از دانلود و اپلیکیشن و اتصال آن به دستگاه از طریق وای‌فای، می‌توانید تصویر دوربین دستگاه را با کیفیت ۱۰۸۰ و به صورت اچ‌دی مشاهده کنید. اپلیکیشن به شما امکان ذخیره‌ی تصاویر، زوم و تنظیم روشنایی را می‌دهد.

کاربرد اصلی آنالیزور پوست و فولیکول مو Meiboyi مدل M-906s :

  • تجزیه و تحلیل وضعیت پوست و مو از آسیب و تغذیه همراه با چربی پوست، نرمال، خشک، تیره و غیره انواع پوست و مو.
  • حمل آن برای یک آرایشگر بسیار راحت خواهد بود.
  • می توان از آن برای تشخیص مشکلات پوستی مانند جوش، لکه های رنگی، التهاب و غیره استفاده کرد. طراحی قابل شارژ، شارژ راحت، حمل آسان.
  • مناسب برای آزمایش محتوای روغن پوست سر، رطوبت مو، انعطاف پذیری و غیره. برای حل مشکلات پوست سر و فولیکول مو مناسب است.
  • می تواند صفحه تصویر را فریم کند، بزرگنمایی و کوچکنمایی روی صفحه نمایش دهد و راحتی شما را به ارمغان بیاورد.
  • استاندارد با لنز 50X، 200X، تشخیص پوست با 50X، تشخیص مو با 200X، پشتیبانی از انواع لنزها.

سایر مزایای این دستگاه:

آنالیز موی Meiboyi قابلیت ضبط ویدیو و ذخیره‌ی تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰ و نیز زوم ۲۰۰ برابری برای تشخیص و آنالیز هر چه بهتر پوست کف سر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پیشنهاد می‌شود پیش از آغاز درمان‌های متفاوت بر روی پوست سر، از آنالیزور برای رویت وضعیت دقیق و نهایی پوست سرتان استفاده کنید. از آن جا که برخی بیماری‌های پوستی نظیر شوره‌ی معمولی، شوره‌ی شدید و پوست‌ریزی در اثر عفونت‌های قارچی و باکتریایی گاهی علائم بسیار مشابهی دارد، استفاده از آنالیزور توسط متخصص به تشخیص دقیق‌تر کمک می‌کند.

خرید دستگاه آنالیزور پوست و مو از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات و دستگاه های خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، با قیمتی رقابتی به همراه ضمانت اصل بودن کالا ارائه یم دهد .

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه آنالیز و اسکن پوست ،مشخصات قیمت و خرید دستگاه میکرودرم ،قیمت و خرید دستگاه هایفو ،قیمت و خرید دستگاه لاغری ، قیمت و خرید دستگاه آنالیز پوست و قیمت و خرید دستگاه پلاژن  ، قیمت و خرید اتوی صورت  و … می توانید با مشاوران طب اسکین ، از طریق وب سایت ، واتس اپ ، تماس تلفنی و اینستاگرام در ارتباط باشید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.