لوازم جانبی موبایل

وبلاگ امیر مدنی

دستگاه اسکن پوست
قیمت دستگاه اکسیلیس
تجهیزات پوستی
قیمت دستگاه ال ای دی تراپی
دستگاه های فشیال
دستگاه لیفت صورت

لوازم جانبی موبایل

لیست لوازم جانبی جالب و خاصی که میتوانید برای گوشی تان تهیه کنید

یک موبایل جدید تهیه می‌کنید و ممکن است هزینه بالایی هم برای خرید آن پرداخت کرده باشید، احتمالاً آن گوشی را برای چند سال آینده می‌خواهید و نیاز دارید که سالم بماند. پولی که برای موبایل پرداخت کردید، تمام قضیه نیست و شما بسته به موجودی جیب‌های‌تان باید هزینه لوازم جانبی را نیز پرداخت کنید که این روزها خرید آن‌ها تقریباً ضروری است. پس با تکنولایف همراه باشید تا لوازم جانبی گوشی که بعد از استفاده چند

لیست لوازم جانبی مویابل

لوازم جانبی تنوع زیادی دارد که شاید از حوصله این مقاله خارج باشد اما در ادامه لیستی را به همراه عکس لوازم جانبی موبایل برای شما آورده‌ایم که راهنمایی دقیق برای خرید شما باشد.

ساعته از گوشی به داد شما می‌رسد را معرفی کنیم.

 قاب یا کاور (گارد) موبایل

شاید اولین و مهم‌ترین چیزی که هنگام خرید موبایل به آن نیاز دارید، قاب گوشی است و اگر آدم اهل تنوعی هم باشید، برای اینکه حالت یکنواختی نداشته باشد، نیاز داشته باشید که چند قاب موبایل در طرح‌های مختلف خریداری کنید. قاب یا کاور، گوشی شما را تا حدی می‌تواند از گزند حوادث دور کند. خوشبختانه قاب موبایل از جنس‌های متفاوتی  وجود دارد و می‌توانید یک کاور با قیمت مقرون و به صرفه پیدا کنید. انواع کاور و قاب گوشی موبایل در لیست لوازم جانبی موبایل از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. این اکسسوری‌ها صرفا جنبه زیبایی ندارند، در واقع یکی از ابزارهای محافظتی بسیار کاربردی شمرده می‌شوند.

جنس قاب یا کاور

برای گام اول، قاب‌هایی را انتخاب کنید که از متریال ضربه‌گیر (مانند سیلیکون یا لاستیک) ساخته شده باشد که گوشه‌های آسیب‌پذیر گوشی شما را بپوشاند، انواع جنس قاب‌ها را به اختصار توضیح خواهیم داد:

کاور سیلیکونی:

این جنس از قاب موبایل بسیار نرم و انعطاف پذیر است، دوام زیادی دارد و خاصیت چسبندگی دارد، برای هر قشری مناسب است چون قیمت ارزانی دارد و کیفیت متناسبی دارد. در حقیقت ساده و شیک است و از همه مهم‌تر موبایل شما را سنگین نمی‌کند.

قاب ژله‌ ای:

این قاب‌ها ارزان هستند و ساخت آنها بسیار ساده است و شما هر رنگی را بخواهید در دستری شما است. بسیار خوش دست هستند و دیر خراب می‌شوند.

قاب چرم:

این کاور نسبتا قیمت بالایی دارد، البته اگر چرم طبیعی بخرید وگرنه قیمت آن بالا نیست. اما دوام آن نسبتا به موارد بالا کمتر است و در دست عرق می‌کند و ممکن است پاره شود اما بسیار شیک و زیبا است و بهتر حتما یک قاب چرم هم در خانه داشته باشید تا در برخی از موارد از آن استفاده کنید وگرنه برای استفاده روزمره و دائمی کمی ضعیف است.

گارد و قاب فلزی:

اگر می‌خواهید گوشی شما کاملا ضد ضربه شود، بهترین انتخاب برای شما قاب فلزی است. این قاب‌ها می‌توانند از جنس آلومینیوم، تیتانیوم، برنج و آلیاژهای فلزات گران قیمت همچون طلا و نقره باشند، البته بستگی دارد چقدر می‌خواهید هزینه کنید. اما این قاب‌ها وزن زیادی دارند و گوشی شما را سنگین می‌کنند و اینکه به دلیل فلز بودن ممکن است سینگال گوشی شما را کمی ضعیف کند وگرنه ظاهر زیبایی دارد.

کاور چوبی:

اگر به دنبال یک طرح خاص و متفاوت هستید، قاب چوبی بسیار مناسب برای شما است، از سوی دیگر چون امکان حکاکی روی این قاب وجود دارد، شما می‌توانید به دوستان‌تان نیز هدیه بدهید. اما مشکل اینجاست هم قیمت بالایی دارند و هم مقاومت چندانی برای جلوگیری از آسیب دیدن گوشی شما ندارند و طرح‌های بسیار محدودی از آنها در بازار موجود است.

 

انواع کاور گوشی پارچه‌ای:

قاب پارچه‌ای بسیار خاص است و همه‌جا در دسترس نیست و قیمت بالایی نیز دارد، مشکل این قاب عدم محافظت قوی از تلفن همراه شما است و اینکه‌ برای همه‌ی مدل‌های گوشی در بازار در دسترس نیست.

گلس گوشی یا محافظ صفحه

دومین موردی که بعد از خرید قاب گوشی باید حتماً به آن فکر کنید، خرید یک گلس گوشی یا محافظ صفحه است که برای عمر صفحه نمایش شما بسیار مفید است. چون اگر از صفحه نمایش گوشی شما ضربه ببینید باید هزینهٔ گزافی را برای تعمیر آن پرداخت کنید، هر چند مثل روز اول هم نخواهد شد. پس حسابی مراقب باشید و گلس را جزو اولویت‌های خرید خود قرار دهید. گلس گوشی شما را از ضربه و خط و خش دور نگه می‌دارد. صفحه نمایش انواع مختلفی اعم از نانو، شیشه‌ای، پلاستیکی و ضربه گیر دارد و بر حسب نیاز خود باید یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید. این محصول، دقیقا جزو لوازم جانبی گوشی که بعد از استفاده چند ساعته از گوشی به داد شما میرسد، حساب می‌شود.

شارژر سریع یا فست شارژ

 طبیعتاً یکی از مواردی که تهیه آن ضرروی است، خرید شارژر است، البته بعضی از مدل‌ها خودشان شارژر دارند و برخی از برندهای گوشی هم فاقد شارژر هستند. باید با توجه نوع مدل موبایل شما شارژر تهیه کنید، مدل‌ها عبارت‌اند از: تایپ A و تایپ C و یا اگر موبایل شما آی اُ اس است باید کابل لایتنینگ تهیه کنید که ویژه‌ی موبایل‌های آیفون است. کابل‌های شارژر هم جنس و قیمت‌های مختلفی دارد، توجه داشته باشید هرچقدر کیفیت کابل شما بهتر باشد به باتری گوشی شما کمتر آسیب می‌رسد.

شارژر فندکی

توجه داشته باشید همیشه در موقعیتی نیستید که به پریز دسترسی داشته باشید یا پاور بانک شما شارژ داشته باشد، مثلاً زمان‌هایی را در نظر بگیرید در سفر هستید و اتفاقاً سفر شما طولانی هم است. شارژر فندکی به پورت فندکی خودرو شما وصل می‌شود و در مواقع خاص خیلی به درد شما می‌خورد. این کالا را جزو لیست لوازم جانبی بگذارید که قرار است، خریداری کنید.

پاور بانک

شما با پاور بانک می‌تونید در هر جا و زمانی گوشی همراه خودتان را شارژ کنید اما توجه داشته باشید باید پاور بانک شما از قبل با پریز برق و کابل شارژر شده باشد. پاور بانک‌ها مدل‌های مختفی دارند و بعضی از آنها قدرت شارژ متفاوتی دارند و می‌توانند تعداد دفعات بیشتری موبایل شما شارژ کنند. معمولاً طی یک الی دو ساعت باید گوشی شما شارژ کنند.

انواع برند پاور بانک را بشناسید:

  • Xiaomi
  • Belkin
  • Samsung
  • Romoss
  • Anker
  • Energize

هندزفری یا هدفون

این روزها هندزفری جزو لایفنک زندگی شما هستند و کاربرد زیادی دارند و دائماً با شما خواهند بود. هندزفری در دو مدل بلوتوثی (بی‌سیم) و سیم‌دار هستند که بستگی به کارکردی که برای شما دارند، می‌توانید از آن استفاده کنید. هندرفری‌ها در کیفیت و قیمت هم تنوع زیادی دارند در هنگام خرید دقت کنید. 

کابل AUX

وقتی حس و حال آهنگ گوش دادن دارید و دیگر صدای محدود گوشی شما را قانع نمی‌کند، به این کابل نیاز دارید، شما می‌توانید این کابل را به کامپیوتر، لپ تاپ، اسپکیر یا ضبط خودرو خود وصل کنید و موزیک را با صدای بلندتری گوش دهید، سیم کابل AUX معمولا از یک تا یک و نیم متر است و در قیمت‌های متفاوتی در بازار موجود است.

کابل OTG

با این کابل همر زمان و هرجایی بخواهید، فلش خود را می‌توانید بدون نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر به گوشی موبایل خودتان وصل کنید و برای این کار تنها باید یک کابل اُ تی جی خریداری کنید. البته باید دستگاه موبایل شما از این کابل پشتیبانی کند. شما حتی با این کابل می‌توانید کیبورد و موس را به موبایل خود وصل کنید و از آن استفاده کنید و موبایل شما به یک لپ تاپ تبدیل شود. کاربردهای این سیم به همینجا ختم نمی‌شود، شما با این استفاده از این کابل حتی می‌توانید پرینت بگیرید.

 کارت حافظه

کارت حافظه از لوازم جانبی بسیار مفیدی برای شما خواهد بود؛ با استفاده از آن می‌توانید حافظه‌ی دستگاه خود را ارتقا دهید و با استفاده از این روش داده‌های بیشتری را در گوشی موبایل خود ذخیره می‌کنید. البته باید در هنگام خرید دقت کنید تا یک حافظه یا اس دی مناسبی به شما بدهند که موبایل شما از آن پشتیانی کند.

مونوپاد

با رشد گوشی‌های هوشمند و بالا رفتن کیفیت دوربین موبایل‌ها میل مردم هم به گرفتن سلفی افزایش یافت، به دنبال این مسئله استفاده از موناپاد هم طرفداران زیادی پیدا کرد. موناپاد قابل حمل است و به راحتی در کیف شما جا می‌شود. برای استفاده از این دستگاه کافی است که بلوتوث دوربین خود را روشن کنید و موبایل را در جای مشخص شده قرار دهید و با یک دست چوب موناپاد را بگیرید و دکمه را فشار دهید. اندازه‌ی موناپاد قابل تغییر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.